Perguntas Frequentes

Encontre nesta página as respostas às perguntas mais frequentes sobre os nossos produtos, serviços e processos.
Aqui pode consultar informações sobre entregas, devoluções, encomendas personalizadas, garantias e muito mais.

Frequently Asked Questions

Find the answers to frequently asked questions about our products, services and processes on this page.
Here you can find answers to questions about deliveries, returns, customised orders, warranties and much more.

Frequently Asked Questions

Find the answers to frequently asked questions about our products, services and processes on this page.
Here you can find answers to questions about deliveries, returns, customised orders, warranties and much more.

Contacts and Customer Support

Which channels are available for support or clarification?

What are your opening hours?

Products and Orders

Do you have products for sale that do not appear on the website? Is it possible to order them?

Are all products on the website available for immediate delivery?

Shipping and Delivery

How do shipments work and what is the estimated delivery time?

Can I track my order?

Do you deliver outside of Portugal?

Cancellations and Refunds

How can I cancel an order?

Customisation and Special Projects

Can I request customised products or tailor-made solutions?

What technical requirements are necessary for special orders?

Payment and Commercial Terms

What payment methods do you accept?

Are there special conditions for large purchases or regular customers?

Technical Documentation and Support

Can you provide technical data sheets, technical drawings or CAD models?

How do I obtain technical support after purchase?

Warranty and Intellectual Property

Can I use images or catalogues from REIMAN?

What is the warranty period and conditions for the products?

Contacts and Customer Support

Which channels are available for support or clarification?

What are your opening hours?

Products and Orders

Do you have products for sale that do not appear on the website? Is it possible to order them?

Are all products on the website available for immediate delivery?

Shipping and Delivery

How do shipments work and what is the estimated delivery time?

Can I track my order?

Do you deliver outside of Portugal?

Cancellations and Refunds

How can I cancel an order?

Customisation and Special Projects

Can I request customised products or tailor-made solutions?

What technical requirements are necessary for special orders?

Payment and Commercial Terms

What payment methods do you accept?

Are there special conditions for large purchases or regular customers?

Technical Documentation and Support

Can you provide technical data sheets, technical drawings or CAD models?

How do I obtain technical support after purchase?

Warranty and Intellectual Property

Can I use images or catalogues from REIMAN?

What is the warranty period and conditions for the products?

Contactos e Apoio ao Cliente

Que canais estão disponíveis para apoio ou esclarecimentos?

Quais são os horários de funcionamento?

Como criar uma conta de utilizador

Produtos e Encomendas

Têm produtos à venda que não aparecem no website? É possível encomendá-los?

Estão todos os produtos no website disponíveis para entrega imediata?

Como obter uma proposta imediata

Como adjudicar uma proposta

Como Verificar o Estado das Suas Encomendas

Expedição e Entrega

Como funcionam os envios e qual é o prazo de entrega estimado?

Posso acompanhar a minha encomenda?

Entregam fora de Portugal?

Cancelamentos e Devoluções

Como posso cancelar uma encomenda?

Customização e Projetos Especiais

Posso solicitar produtos personalizados ou soluções à medida?

Quais os requisitos técnicos necessários para encomendas especiais?

Pagamentos e Termos Comerciais

Que métodos de pagamento aceitam?

Existem condições especiais para compras em grande quantidade ou para clientes habituais?

Como Pagar Faturas em Aberto

Documentação Técnica e Suporte

Podem fornecer fichas técnicas, desenhos técnicos ou modelos CAD?

Como posso obter suporte técnico após a compra?

Como Aceder aos Documentos da Encomenda

Garantia e Propriedade Individual

Posso utilizar imagens ou catálogos da REIMAN?

Qual é o período de garantia e as condições dos produtos?